.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایی: تحریم ها رامیتوان به فرصت تبدیل کرد

محس رضایی شهر زاویه گفت: ما در زمان جنگ تحمیلی و آزاد سازی خرمشهر تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم که در این زمان نیز باید تمامی تحریم های دشمنان را با الگوگیری از جنگ به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، محسن رضایی در همایش سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور در مسجد امام رضا (ع) شهر زاویه با اشاره به مبارزات رزمندگان اسلام در مقابل متجاوزان اظهار کرد: کشور ما در زمان جنگ تحمیلی بدون دریافت هیچ گونه کمک و حمایتی از دیگر کشورها یک تنه در مقابل تجاوزات دشمنان ایستادگی کرد و با مردانگی رزمندگان غیور سبب پیروزی و در نهایت آزاد سازی خرمشهر شد.

دبیر تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمن از هر راهی به منظور نابودی ملت ایران استفاده می کند چرا که در زمان جنگ تحمیلی از نظر تهدیدات و حمله های نظامی قصد نابودی ایران را داشت اما اکنون با ایجاد و ارائه ترفندهای دیگری در غالب تحریم های اقتصادی می خواهد به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

رضایی به عملیات آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: این عملیات یکی از مهمترین و بزرگترین عملیات‌های جنگ حزب بعث عراق علیه ایران محسوب می‌شود. این عملیات در ساعت 30 دقیقه بامداد 10 اردیبهشت 1361 با رمز یا علی ابن ابی‌طالب  در محور اهواز- خرمشهر- دشت آزادگان، به فرماندهی مشترک آغاز شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1393
آره فرصت خوبیه برای دزدی و اختلاس...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.